heeelllooooo! Sandra is here



juupp jag är här saaandra! jag heter sandra xD hahahahha okej sa just det, men jag är 13 år fyller år 6 maj.... jag älskar att dansa och cheerleading kul kul, jag gick på dans kanske i 6 år sen nu har jag bytt till cheerleading vill pröva nått nytt ;) jag har själv en egen blogg om bara mig och mitt vardags liv som heter http://zandizz.blogg.se klicka gärna ;) ♥ jag ärlskar färgen lila! och ni kanske undrar varför vi heter pinkgiiirls är det bara för att i sklan blir vi kallade för pinkgirls vi har alltid nått rosa på oss :P gillar inte rosa så mkt men ändå... om ni vill chatta med mig osv. kan ni adda mig på facebook heter Sandra Kung skriv då att ni är en bloggläsare! puss puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0