Daniella häära


Heej jag tänkte berätta lite om mig själv. Jag är snart 13 år fyller år 31 december det suger jag vet. Ni vet ju hur jag ser ut efter som ni ser det på hearden. Jag , Sandra och Emma är bästisar och en till tjej som heter sarah. Men vi 3 startade en blogg. Jag älskar justin bieber ♥ favorit färgen är rosa därför heter bloggen www.pinkgiiirl.blogg.se. Jag , Emma och sandra går i samma skola men sarah går inte i samma som oss tyvär.
I skolan blir jag , Emma och sandra kallade för dom rosa tjejerna för vi alltid har något rosa på oss. Sandra gillar mera lilla HAHAH ändå har hon rosa kläder hela tiden. Om ni vill veta något mer om mig kommentera på det här inlägget. Har en till blogg som bara jag äger och har själv och den heter http://daniellazz.blogg.se
som sandra skrev ni kan adda mig på facebook också och skriva att ni är bloggläsare då så man vet Daniella stenholm heter jag dära.

Puss och kram på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0